Korlátozzák a 2-es villamos vonalát

  • narancs.hu
  • 2024. szeptember 16.

Belpol

Az árvíz miatt egy szakaszon nem jár holnaptól a villamos. Budán egyelőre csak a buszok vonalán lesz változás.

Ahogyan az várható volt, a 2-es villamos és betétjáratai nem közlekedik a Széchenyi István tér és a Március 15. tér között. A korlátozás szeptember 17-től lép érvénybe. A villamosok a két végállomástól indulva a Széchényi térig, illetve a Március 15. térig közlekednek. A Duna várhatóan elönti majd a villamospályát, így a korlátozás nem jelent meglepetést. 

Budán egyelőre nem módosul a 19-es és 41-es villamosok  útvonala, de a vízszint emelkedésével előbb-utóbb ezek sem tudnak majd végig menni a Lánchíd alatt. Egyelőre csak a 34-es busz megy Budán terelve, nem érintik a járatok a Békásmegyer és Rómaifürdő közti szakaszt.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.