Milliárdokért fejleszthet időseknek "digitális jóléti diszpécser szolgáltatást" a 4iG

  • narancs.hu
  • 2022. október 27.

Belpol

Közbeszerzésen nyerték el a lehetőséget.

A Szociálpolitikai Innovációs Közhasznú Nonprofit Kft. által „Digitális jóléti diszpécser szolgáltatások” tárgyban kiírt európai uniós nyílt közbeszerzésben nyert milliárdos megbízást a 4iG - írja a Portfolio.

Hogy mit is takar a "digitális jóléti diszpécser szolgáltatás", az jó kérdés, mindenestre a projekt rövid leírás szerint egy új típusú, digitális jóléti szolgáltatásokat biztosító környezetet kell majd a cégnek kialakítani, kifejezetten 65 évnél idősebb magyar állampolgár felhasználók részére és azok bevonásával. A szolgáltatás feladata pedig az lesz, hogy digitális technológián alapulva, a nap 24 órájában működő, jelzőeszközös segítségkérő lehetőségként működjön.

A projektre vonatkozó szerződést még október 26-án megkötötték, a teljesítésre pedig 2025 december 31-ig van ideje a 4iG-nek, mindenesetre már most hozzátették, hogy a szolgáltatás egy évvel meghosszabbítható.

A projekt első két mérföldkövére összesen nettó 4 milliárd forintot nyertek el, míg további összegként a rendszerbe léptetési díjként (nettó forint/felhasználó́) 14 800 forintot és szolgáltatási díjként (nettó forint/felhasználó/hónap): 1 736 forintot vehetnek majd fel.

A 4iG részvényei idén 18 százalékos mínuszban vannak.

Ez a cikk a Net Média Zrt. tulajdona. Minden jog fenntartva.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk