Orbán Balázs: „Magyar Pétert semmi sem motiválja, csak a bosszúvágy”

  • narancs.hu
  • 2024. március 21.

Belpol

De a miniszterelnök politikai igazgatója szerint nem Varga Judit szerezte volt férje állásait.

„Teljesen egyértelmű az elmúlt napok őrült futamából, hogy Magyar Pétert semmi sem motiválja, csak a bosszúvágy. Azért, mert elhagyta a felesége, nem gondolom, hogy politikusokat kéne felelősségre vonni – mondta Orbán Balázs, a miniszterelnök politikai igazgatója a csütörtöki brüsszeli EU-csúcs előtt az RTL-nek.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, Varga Judit volt igazságügyi miniszter pártalapításra készülő exférje szerdai ügyészségi meghallgatása után arról beszélt, hogy Rogán Antal vagy az emberei meghamisították a Völner–Schadl-ügy nyomozati iratait. Orbán Balázs Magyar Péter állítására reagálva megjegyezte, erre „jelen pillanatban semmilyen bizonyítékot nem látunk.

Azt gondolom, hogy ez ebben a formában egy médiahack, de abból a műfajból sem a legjobbak közül való.”

Szerdán egyébként Kocsis Máté, a Fidesz parlamenti frakcióvezetője is arról beszélt, hogy Magyar Péter azért vádaskodik, mert „elhagyta a felesége, elvesztette a felesége által szerzett munkahelyeit, és ezért bosszút akar állni”. Az RTL Orbán Balázst ennek apropóján arról is kérdezte, hogy valóban így mennek-e a dolgok a Fideszben, hogy rokonoknak, családtagoknak szereznek politikusok állásokat. A miniszterelnök politikai igazgatója erre válaszul kifejtette: „Nem, nem így mennek a dolgok. De az kétségtelen tény, hogy Magyar Péternek olyan megbízásai voltak, amik megszűntek.”

Orbán Balázs szerint, „amíg ezek megvoltak, addig nem állt a nyilvánosság elé, csak azután, sértett, elhagyott férjként. Ez több mint gyanús, ez azt mutatja, hogy itt valami személyes motiváció van.” Arra a kérdésre, hogy Varga Judit szerezte-e Magyar Péter ezen állásait, úgy válaszolt: „Én nem gondolom, hogy ő szerezte volna.”

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Szálldogálni finoman

Úgy hírlik, a magyar könyvpiacon újabban az a mű életképes, amelyik előhúz egy másik nyuszit egy másik kalapból. A szórakoztatás birodalmában trónfosztott lett a könyv, az audiovizuális tartalom átvette a világuralmat. Ma tehát a szerző a márka, műve pedig a reklámajándék: bögre, póló, matrica a kisbuszon. 

Ja, ezt láttam már moziban

Dargay Attila ikonikus alkotója volt a világszínvonalú magyar animációs filmnek. A Vukot az is ismeri, aki nem olvasta Fekete István regényét, de tévésorozatain (Pom Pom meséi, A nagy ho-ho-horgász stb.) generációk nőttek fel, halála után díjat neveztek el róla. Dédelgetett terve volt Vörösmarty klasszikusának megfilmesítése. 

Desperados Waiting for the Train

  • - turcsányi -

Az a film, amelyikben nem szerepel vonat, nos, bakfitty. S még az a film is csak határeset lehet, amelyikben szerepel vonat, de nem rabolják, térítik vagy tüntetik el. Vannak a pótfilmek, amelyekben a vonatot buszra, tengerjáróra, repülőgépre, autóra/motorra, egészen fapados esetben pedig kerékpárra cserélik (mindegyikre tudnánk több példát is hozni). 

Lentiből a világot

Nézőként már hozzászoktunk az előadások előtt kivetített reklámokhoz, így a helyünket keresve nem is biztos, hogy azonnal feltűnik: itt a reklám már maga az előadás. Kicsit ismerős az a magabiztosan mosolygó kiskosztümös nő ott a képen, dr. Benczés Ágnes Judit PhD, MBA, coach, csak olyan művien tökéletesre retusálták, kétszer is meg kell nézni, hogy az ember felismerje benne Ónodi Esztert.

Crescendo úr

A Semiramis-nyitánnyal kezdődött koncert, és a babiloni királynőről szóló opera szimfonikus bombákkal megtűzdelt bevezetője rögtön megalapozta az este hangulatát. Szépen adta egymásnak a dallamokat a klarinét, a fuvola, a pikoló, a jellegzetes kürttéma is könnyed fesztelenségét domborította Rossini zenéjének, akit a maga korában Signore Crescendónak gúnyoltak nagy ívű zenekari hegymászásai okán. A Danubia Zenekarra a zárlatban is ilyen crescendo várt.