Pert nyert Varga Zoltán a TV2 és a Tények ellen

  • narancs.hu
  • 2022. december 23.

Belpol

Egy sor dologban nem közöltek igazat az elsőfokú ítélet szerint. 

Elsőfokon sajtópert nyert Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a TV2 és a Tények ellen – számolt be a Media1

A bíróság szerint a TV2 műsorában, valamint annak weboldalán valótlanságokat állított a vállalkozóról, ami miatt helyreigazításra kötelezték a társaságot. Valótlanul híresztelték, hogy Varga természetvédelmi területen kezdett sportközpontot építeni, továbbá hogy a villája mellett welnessközpontot, valamint sportközpontot épít, illetve hogy a budai villáját offshore cégek mögé rejtette. 

Varga Zoltán nemrégiben interjút adott a Politicónak. Mint mondta, hogy kapott olyan üzeneteket a kormányoldalról, amelyekkel a Centrál Médiacsoporthoz tartozó, az ország egyik legolvasottabb lapjának számító 24.hu tartalmát akarták befolyásolni. Továbbá szerinte azért néz szembe a korábbiakhoz képest is nagyobb fenyegetéssel, nyomásgyakorlással, mert nem adja el a médiaportfolióját kormányközeli szereplőknek. Vargát a közelmúltban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai költségvetési csalás gyanúsítottjaként hallgatták ki

 

 

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Neked ajánljuk