Újabb 1,5 milliárdos megrendelés a gyűlöletkampányt levezénylő cégnek
KepernyUfoto_2017-07-05_-_10.13.25.png

Újabb 1,5 milliárdos megrendelés a gyűlöletkampányt levezénylő cégnek

  • narancs.hu
  • 2017. augusztus 22.

Belpol

Ezúttal fogyasztóbarát lakáshiteleket reklámoz az MNB megrendelésére Balásy és Száraz István volt cége.

Komoly reklámkampányt szervezett a Magyar Nemzeti Bank a lakáscélú jelzáloghiteleknek a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásából, írja az mfor.

A pályázat nyílt volt, ám csupán két induló volt: nyertek is mindketten. Az egyik nyertes a New Land Media Kft., mely Balásy Gyula cége. Balásyé lett a kormány egyik új kedvenc médiacége, miután Rogán szomszédja, Csetényi Csaba kiesett a pikszisből. A kormány nyári plakátjait már Balásy cége helyezte ki. A másik nyertes a Frank Digital lett az MNB pályázatán. A Frank Digital pár hónapja még Száraz István tulajdonában volt, ám ő hirtelen megvált majdnem minden érdekeltségétől. Az Origót például Matolcsy Ádámnak, az MNB elnök fiának adta el.

A lakáshiteles kampány nemcsak plakátokon fut majd, de szórólapokon, rádiós és filmes szpotokon, valamint online felületeken és újságokban is. Az 1,5 milliárd forintos kampány 2019 végéig futhat.

A New Land Media idén már nyert egy 450 milliós megrendelést az MNB-től (bankjegycsereprogram), 500 millióért reklámozták Schmidt Mária első világháborús emlékévét, és 1 milliárdért az MFB pénzügyi termékeit.

A Száraz-féle Frank reklámozta a budapesti olimpiát, fejlesztett applikációt a vizes-vb-re, de kaptak 522 millió forintot az 1956-os emlékév büdzséjéből is.

Figyelmébe ajánljuk

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.

Nézőpont

A filozófus-író (Denis Podaly­dès) tüdeje és mája közt apró kis foltot mutat ki az MRI-vizsgálat, de biztosítják afelől, hogy (egyelőre!) nem veszélyes a dolog.

Amikor győznek a hippik

  • - turcsányi -

Blaze Foley-nak volt egy kabátja. Ha egészen pontosak akarunk lenni, ez az egy kabátja volt neki – ez sem túl jó bőrben. Az ujját például vastag ezüstszínű ragasztószalaggal kellett megerősíteni, jól körbetekerni, mindkettőt – hogy le ne essenek.

Hibamátrix

  • Dékei Krisztina

Szűcs művészete a klasszikus, realista festészeti hagyományokon alapul, de távol áll a „valóságtól”.

Ozmózisok

Nádas Péter e hosszú, több mint négyszáz oldalas memoárját Mészöly Miklós, Polcz Alaine és Esterházy Péter köré fűzi föl. Könyvének témája négyük viszonya, vonzásaik és választásaik, személyiségük szerkezetének összeillő és egymáshoz nem illeszkedő elemei. És a háttérben természetesen ott van a korszak, a lassú hetvenes–nyolcvanas évek a kádári provinciában.

Mozaikkockák

A hazai neoavantgárd egyik meghatározó alakjaként Erdély Miklós (1928–1986) a sok műfajban alkotó, polihisztor művészek közé tartozott.

Abúzus, család

  • Balogh Magdolna

Egyéni hangú, markáns képviselője Ivana Dobrakovová a szlovák kritika által expat-prózaként emlegetett prózai iránynak. Ezzel az angol „expatriate”, azaz tartósan vagy ideiglenesen külföldön élő szóból eredő kifejezéssel azokra a művekre utalnak, amelyek a rendszerváltozás adta lehetőségekkel élve külföldön szerencsét próbáló fiatalok problémáiról beszélnek.