Komoly reklámkampányt szervezett a Magyar Nemzeti Bank a lakáscélú jelzáloghiteleknek a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásából, írja az mfor.
A pályázat nyílt volt, ám csupán két induló volt: nyertek is mindketten. Az egyik nyertes a New Land Media Kft., mely Balásy Gyula cége. Balásyé lett a kormány egyik új kedvenc médiacége, miután Rogán szomszédja, Csetényi Csaba kiesett a pikszisből. A kormány nyári plakátjait már Balásy cége helyezte ki. A másik nyertes a Frank Digital lett az MNB pályázatán. A Frank Digital pár hónapja még Száraz István tulajdonában volt, ám ő hirtelen megvált majdnem minden érdekeltségétől. Az Origót például Matolcsy Ádámnak, az MNB elnök fiának adta el.
A lakáshiteles kampány nemcsak plakátokon fut majd, de szórólapokon, rádiós és filmes szpotokon, valamint online felületeken és újságokban is. Az 1,5 milliárd forintos kampány 2019 végéig futhat.
A New Land Media idén már nyert egy 450 milliós megrendelést az MNB-től (bankjegycsereprogram), 500 millióért reklámozták Schmidt Mária első világháborús emlékévét, és 1 milliárdért az MFB pénzügyi termékeit.
A Száraz-féle Frank reklámozta a budapesti olimpiát, fejlesztett applikációt a vizes-vb-re, de kaptak 522 millió forintot az 1956-os emlékév büdzséjéből is.