Tizennégy autóról lopta le a kerekeket egy győri férfi

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 12.

Bűn

Az ellopott kerekek több mint egymillió forintot értek.

Öt településen tizennégy autóról lopta le a kerekeket tavaly ősszel egy 53 éves győri férfi, akit a Győri Járási Ügyészség minősített lopások elkövetésével vádol - tájékoztatta a Győr-Moson-Sopron Megyei Főügyészség hétfőn az MTI-t.

A közlemény szerint az ellopott kerekek összesen 1 millió 454 ezer forintot értek, emellett három sértettnek mintegy 174 ezer forint értékben rongálási kárt is okozott a férfi a szakszerűtlen alátámasztásokkal.

A bűncselekményt a férfi 2018 októberében és novemberében követte el éjjelente Győrben, Csornán, Mosonmagyaróváron, Bábolnán és Komáromban. A járművek társasházi udvaron, parkolókban, utcákon álltak.

A férfit korábban közokirat hamisítás bűntette és más bűncselekmények miatt a bíróság próbára bocsátotta, a lopásokat a próbára bocsátás hatálya alatt követte el. Jelenleg bűnügyi felügyelet alatt áll, vele szemben négy és fél év szabadságvesztés is kiszabható.

MTI

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.