Orbán Ráhel azt az anyukát képviseli, „aki akkor dolgozik és ott, ahol tud”

  • narancs.hu
  • 2024. június 18.

Fekete Lyuk

A miniszterelnök lánya a luxusbababoltja második születésnapján beszélt erről.

„Az időbeosztás szerintem a legnagyobb kihívás, amivel bármelyik anyukának szembesülnie kell, függetlenül attól, dolgozik vagy háztartást vezet-e. Nyilván szeretnék több időt tölteni az Oduval, mint ami 24 órába belefér,

de én azt az anyukát képviselem, aki akkor dolgozik és ott, ahol tud”

– mondta Orbán Ráhel luxusbababoltja, az Odu Store második születésnapján a Blikknek. A miniszterelnök legidősebb lánya arról is beszélt, hogy nem rövid távra és gyors megtérülést tervez, mert ha így lenne, akkor mindenki bababoltot nyitna.

Orbán Ráhel olyan helyként tekint a bababoltjára, ahol „lehet beszélgetni a kihívásokról vagy a boldog pillanatokról, és ahol tanulni is lehet szakemberek segítségével”. Az Odu egyik missziója, hogy közösségi térként is funkcionáljon, a tanácsok osztogatásával azonban szerinte vigyázni kell, mert „rendkívül sok kudarcot és nagyon megszégyenítő érzéseket lehet kelteni az anyukákban”. Éppen ezért azt vallja, „mindenkinek érdemes az ösztöneire hallgatnia.”

A miniszterelnök lánya a bulvárlap kérdésére azt is elárulta, miért állította nemrég nyilvánosra az Instagram-oldalát. „A BDPST Koncept a történetmesélésről szól, és szeretném a saját narratívámat én is elmesélni. Azt gondolom, elég sok értéket teremtünk, és nagyon jó dolgokat csinálunk ahhoz, hogy inspirálhassunk másokat, de sosem volt célom az, hogy celebbé váljak” – mondta Orbán Ráhel.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.