Rákay megsértődött a nyusziházas kritika miatt

  • narancs.hu
  • 2024. március 30.

Fekete Lyuk

És válaszolt is, segítségül hívva az ünnep szimbolikáját.

Meggörbült a világ gyémánttengelye, amikor a Demokrata című hetilap friss száma három kritikát közölt a Most vagy soha! című filmről, mert egyik sem nevezhető barátinak

A legkeményebb bírálatot (címe: Csata a nyusziházban) szerzője, Bencsik András főszerkesztő megosztotta a Facebookon is.

E posztot – vette észre a hvg.hu – Rákay Philip, a Most vagy soha! producere is kommentálta, így:  „Kétezer éves történet. Nagycsütörtökön és nagypénteken mindenkiről kiderül, kicsoda is valójában…”

 
 

Rákay minden bizonnyal Júdásra gondolt, vagyis leárulózta a Demokrata főszerkesztőjét.

Függetlenül attól, hogy ki kicsoda, Európában egyelőre mindenkinek joga van őszintén elmondani a véleményét egy műalkotásról.

Bencsik ráadásul biztosan megszenvedett, amikor ezeket a sorokat írta: „rossz dolog egy hazafiasnak szánt műalkotásról rosszat írni, de még annál is rosszabb egy ilyen műalkotást végignézni. Márpedig a Most vagy soha! című film minden vonatkozásban rossz lett, amit a rengeteg ráköltött pénz sem tesz elviselhetőbbé.”

A film a Narancs.hu kritikusának sem tetszett, bár ez biztos nem ütötte annyira szíven Rákay Philipet:

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.