Vagy egyenes ági rokona, "H", akinek a boszniai tűzkeresztségben szerzett rémisztő szaktudását szigorúan titkos akták rejtik. De most elő kell kotorni a kartotékot meg a hozzá tartozó személyt, mert az ellen sem kispályás: az iraki hadszíntéren edződött Yusuf Atta Mohammed, született Steven Arthur Younger, aki nemcsak az igaz hitre térve és muzulmán asszonnyal jött haza, de néhány bombára való atomot is hozott magával a kisbőröndben. Miután elhelyezte az egységcsomagjait három amerikai nagyvárosban, föladja magát, és kezdődhet a két profi összecsapása - egy FBI-ügynöknő törvényességi felügyelete alatt.
A Hihetetlen/Nincs határ lényegében egy négy fal közt játszódó lélektani kamaradráma, amely nagy erkölcsi kérdések körül forog... ez persze röhejesnek hangzik egy olyan sztori leírására, amelyben egy (önjelölt arab) terrorista, egy black-ops (magyarul vallató) tiszt és egy FBI-ügynök főszerepel, de kénytelen vagyok ragaszkodni hozzá. Annál inkább, mert az egész felállás kínosan absztrakt, a néző feladata ott kezdődik, hogy szó nélkül el kell fogadnia az elé tolt kereteket, az alaphelyzetet, a figurákat - akikről alig tudunk meg valamit -, és ha ezt benyelte, onnantól részt vehet a játékban, és másfél órán át kedvére moralizálhat, és válogatott első generációs kínzási módszerekkel ismerkedhet.
Ezenközben olyan kiváló színművészek gondoskodnak a szórakoztatásáról, mint a méltán híres Sam Jackson és a Frostként vagy Tony Blairként megkedvelt Michael Sheen.
Forgalmazza a Budapest Film