A Klubrádió főszerkesztő-helyettese lesz Hardy Mihály

  • narancs.hu
  • 2020. január 27.

Interaktív

A Tesco és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér volt főkommunikátora, korábbi televíziós újságíró lesz Rózsa Péter utódja.

Az elmúlt években a ferihegyi repülőtér szóvivőjeként, illetve kommunikációs igazgatójaként dolgozó Hardy Mihály veszi át a 168 Óra hetilap élére tavaly ősszel kinevezett Rózsa Péter vezetői feladatait február 1-től a Klubrádió főszerkesztő-helyetteseként – értesült a Media1.

Hardy tavaly júliusig a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret működtető Budapesti Airport Zrt. kommunikációs igazgatója volt, ám a kormányzati kapcsolatokért felelős másik vezetővel egyszerre váratlanul leváltották.

A Media1 információi szerint Hardynak egyelőre saját műsora nem lesz a Klubrádióban, de a rádió egyedüli főszerkesztő-helyetteseként Pataki Gábor főszerkesztő „jobbkezeként” fontos feladatok hárulnak majd rá. Úgy tudni, főleg hírműsorok tartoznak majd Hardy alá.

Hardy Mihály kinevezését egy klubrádiós értekezleten jelentették be hétfőn.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.