rés a présen: Milyen fesztiválokat támogat idén a Telekom, és miért pont azokat?
Kovács Ildikó: A Telekom számára fontos célcsoport az innovatív szolgáltatásokra és termékekre nyitott fiatal korosztály, amelynek mindennapi élete már elképzelhetetlen mobiltelefon és internet nélkül, ennek megfelelően szponzorációs stratégiánkban is kiemelt helyet kapnak a fiatalok körében igen népszerű zenei fesztiválok.
rap: Idén először lehet becsúszdázni a VOLT fesztiválra. Hogy képzeljük ezt el?
KI: A VOLT és a Heineken Balaton Sound fesztiválok bejáratánál egy hatalmas, 8 méter magas csúszdát állítunk fel, és akinek kedve van hozzá, ezen keresztül juthat be a fesztiválok területére. Így a fesztiválozók megkaphatják a kezdő lendületet a bulizáshoz. A csúszda egyébként a T-Mobile mobilinternet szolgáltatásán elérhető gyorsaságot és élményt szimbolizálja.
rap:A kommunikációs technika milyen új vívmányaival ismerkedhet meg a fesztiválozó, és mibe kerül ez neki?
KI: Minden fesztiválhelyszínen kialakítunk egy kényelmes pihenőteraszt, ahol ingyen lehet internetezni. A Zamárdiba látogatók kipróbálhatják a T-Mobile 4G mobilszolgáltatás nyújtotta élményt is, de mindegyik fesztiválra kapacitásbővítéssel készülünk a zavartalan hang- és adatforgalom biztosítása érdekében.
rap: Milyen más különlegességeket, játékokat ajánlanál még, és melyik korosztálynak?
KI: A "Fesztivátor" nevű új, élménymegosztó alkalmazással a fesztiválozók többek között fényképeket készíthetnek a különböző telekomos fesztiválhelyszíneken, melyekből néhány kattintással elkészíthetik saját zenés fesztiválfilmjüket. Az interaktív, közösségi játéknak köszönhetően már a koncertek közti szünetek sem telnek majd tétlen várakozással. A feltartott mobilokkal - amelyeket egy kamera érzékel - lesz majd irányítható a monitorokon megjelenő játék, amelyben a többség akarata dönt.
rap: Mióta vagytok jelen a fesztiváltámogatásban, és miért éri ez meg időről időre?
KI: Hat éve - azaz a kezdetektől fogva - támogatjuk a Balaton Sound és öt éve a VOLT Fesztivált, az utóbbit tavaly óta névadó szponzori minőségben. Tapasztalatunk szerint - melyet kutatások is alátámasztanak - a Telekom, illetve a T-Mobile azok közé a márkák közé tartozik, amelyek elsőként kapcsolódnak össze a fiatalok fejében a zenével. Ez jó visszacsatolása annak a törekvésünknek, hogy a magyar zenei élet első számú támogatói legyünk.