Fesztivátor

Kovács Ildikó, a Telekom kommunikációs igazgatója

  • rés a présen
  • 2012. július 21.

Interaktív

rés a présen: Milyen fesztiválokat támogat idén a Telekom, és miért pont azokat?

Kovács Ildikó: A Telekom számára fontos célcsoport az innovatív szolgáltatásokra és termékekre nyitott fiatal korosztály, amelynek mindennapi élete már elképzelhetetlen mobiltelefon és internet nélkül, ennek megfelelően szponzorációs stratégiánkban is kiemelt helyet kapnak a fiatalok körében igen népszerű zenei fesztiválok.

rap: Idén először lehet becsúszdázni a VOLT fesztiválra. Hogy képzeljük ezt el?

KI: A VOLT és a Heineken Balaton Sound fesztiválok bejáratánál egy hatalmas, 8 méter magas csúszdát állítunk fel, és akinek kedve van hozzá, ezen keresztül juthat be a fesztiválok területére. Így a fesztiválozók megkaphatják a kezdő lendületet a bulizáshoz. A csúszda egyébként a T-Mobile mobilinternet szolgáltatásán elérhető gyorsaságot és élményt szimbolizálja.

rap:A kommunikációs technika milyen új vívmányaival ismerkedhet meg a fesztiválozó, és mibe kerül ez neki?

KI: Minden fesztiválhelyszínen kialakítunk egy kényelmes pihenőteraszt, ahol ingyen lehet internetezni. A Zamárdiba látogatók kipróbálhatják a T-Mobile 4G mobilszolgáltatás nyújtotta élményt is, de mindegyik fesztiválra kapacitásbővítéssel készülünk a zavartalan hang- és adatforgalom biztosítása érdekében.

rap: Milyen más különlegességeket, játékokat ajánlanál még, és melyik korosztálynak?

KI: A "Fesztivátor" nevű új, élménymegosztó alkalmazással a fesztiválozók többek között fényképeket készíthetnek a különböző telekomos fesztiválhelyszíneken, melyekből néhány kattintással elkészíthetik saját zenés fesztiválfilmjüket. Az interaktív, közösségi játéknak köszönhetően már a koncertek közti szünetek sem telnek majd tétlen várakozással. A feltartott mobilokkal - amelyeket egy kamera érzékel - lesz majd irányítható a monitorokon megjelenő játék, amelyben a többség akarata dönt.

rap: Mióta vagytok jelen a fesztiváltámogatásban, és miért éri ez meg időről időre?

KI: Hat éve - azaz a kezdetektől fogva - támogatjuk a Balaton Sound és öt éve a VOLT Fesztivált, az utóbbit tavaly óta névadó szponzori minőségben. Tapasztalatunk szerint - melyet kutatások is alátámasztanak - a Telekom, illetve a T-Mobile azok közé a márkák közé tartozik, amelyek elsőként kapcsolódnak össze a fiatalok fejében a zenével. Ez jó visszacsatolása annak a törekvésünknek, hogy a magyar zenei élet első számú támogatói legyünk.

Figyelmébe ajánljuk

Testvér testvért

  • - turcsányi -

A hely és az idő mindent meghatároz: Szilézia fővárosában járunk, 1936-ban; történetünk két héttel a berlini olimpia előtt indul és a megnyitó napjáig tart.

Vadmacskák

  • SzSz

Kevés kellemetlenebb dolog létezik annál, mint amikor egy kapcsolatban a vágyottnál eggyel többen vannak – persze, a félrelépéseket, kettős életeket és házasságszédelgőket jól ismerjük, ha az elmúlt években feleannyi sorozat készült volna ezekből, akkor is kitehetnénk a „túltermelés” táblát.

Fiúk az úton

Stephen King mindössze 19 éves volt, amikor 1967-ben papírra vetette A hosszú menetelést. A sorshúzásos alapon kiválogatott és a gazdagság és dicsőség ígéretével halálba hajszolt fiatalemberek története jól illeszkedett a vietnámi háború vetette hosszú árnyékhoz.

Bálványok és árnyékok

Egyszerre volt festő, díszlet- és jelmeztervező, költő és performer El Kazovszkij (1948–2008), a rendszerváltás előtti és utáni évtizedek kimagasló figuratív képzőművésze, akinek a hátrahagyott életműve nem süllyedt el, a „Kazo-kultusz” ma is él.

Múzeum körúti Shaxpeare-mosó

Ez a Shakespeare-monográfia olyan 400 oldalas szakmunka, amelyet regényként is lehet olvasni. Izgalmas cselekmény, szex, horror, szerzői kikacsintások, szövegelemzés, színház- és társadalomtörténeti kontextus, igen részletes (és szintén olvasmányos) jegyzetapparátussal.