Tévésorozat

Apokalipszis majd

Hívások

Kritika

Annak, aki már valaha is hallgatott narratív podcastot, az Apple TV+ sorozata nem fog sok újdonsággal szolgálni.

Persze az ilyen típusú podcastok is csak a korábbi rádiójátékok demokratikusabb, online elérhető változatai – nincs új a nap alatt. Fede Álvarez ráadásul Timothée Hochet ötletét adaptálta újra, aki saját rövidfilmjéből készített sorozatot a Canal+ számára. Persze ettől még lehet egy régebbi koncepció újrafeldolgozása eredeti, de a közelgő világvégét telefonhívásokban megéneklő széria csak részben jár sikerrel.

Amerika-szerte titokzatos, paranormális jelenségek sokasodnak: emberek szakadnak darabokra szeretteik szeme láttára, mások jövőbeli önmagukkal beszélnek telefonon, vannak, akik hozzátartozóik torz hasonmásait látják, vagy utaznak az időben. Úgy tűnik, mintha az emberiség a kollektív pusztulás felé közeledne. Álvarez 13–20 perces etapokban csepegteti az információkat az apokalipszistől visszafelé haladva a cselekményben.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Neked ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.