Marlon Brando rákérdezett Michael Jacksonnál, hogy molesztált-e gyerekeket

  • B.P.M
  • 2019. augusztus 31.

Mikrofilm

„Félt attól, hogy válaszoljon nekem” – mondta a színész még a kilencvenes években egy minap napvilágot látott ügyészségi dokumentum szerint.

Érdekes beszélgetést szellőztetett meg a Variety: állítólag Marlon Brando a 90-es években rákérdezett Michael Jacksonnál, hogy molesztált-e gyermekeket. Mindez az énekes 1994-es eljárása során történt, ugyanis az ügyben érintett ügyészek kihallgatták a színészt is.

„Megkérdeztem tőle, hogy szűz-e még. Csak nevetett és kuncogott” – mondta Brando, majd hozzátette, Jackson kényelmetlenül érezte magát, amikor az „f-world” („ef betűs szó” – a szerk.) elhangzott. „Túlságosan zavarban volt ahhoz, hogy nyíltan beszéljen a szexuális éltéről” – tette hozzá a színész.

Marlon nem hagyta ennyiben, és rákérdezett az akkor gyermekmolesztálással vádolt popsztárnál, hogy igazak-e a vádak, ami miatt Jackson sírni kezdett, és annyit felelt: „Gyűlölöm az apámat.”

„Ebből nem nehéz arra következtetni, hogy valóban zaklathatott gyerekeket. Úgy éreztem, hogy kerülte a témát, félt attól, hogy válaszoljon a kérdésre” – szögezte le Brando.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."