Így kér bocsánatot egy talicska málnaszörp – Sebestyén Balázs utolsó fellépése

  • narancs.hu
  • 2013. december 2.

Narancsblog

Megtapasztalhattuk, hogyan is kér bocsánatot az ország talán legnézettebb tévéjének az arca.

Lapunk múlt héten arról érdeklődött az RTL Klubtól, hogy nekik mennyire okés az, hogy csatornájuk „arca” egy rádióműsorban vígan lebuzizhat valakit, ha annak történetesen valamiről más a véleménye, mint neki. A televíziótól azt a választ kaptuk, hogy nevezett a vasárnapi show-műsorának (melynek bukásával hetek óta tele van a tabloid sajtó) utolsó adásában – ahova jaj, de nagyon hívták Teczár Szilárdot, az inzultus elszenvedőjét – majd bocsánatot kér, várjuk meg azt. Megvártuk.

S jól tettük, mert megtapasztalhattuk, hogyan is kér bocsánatot az ország talán legnézettebb tévéjének az arca.

A legjobb rádiós műsorvezető - a VOLTfolió Médiadíj

A legjobb rádiós műsorvezető – a VOLTfolió Médiadíj

Fotó: MTI

 

Nos, Sebestyén a műsort felvezető konferanszában – ha jól fejtettük meg a helyzetet: állandó műsorvezető partnerével trécselvén – előbb feljelentőnek nevezte Teczárt, „nagyon direkt módon” egy kalap alá véve őt háromperhármasokkal, a gestapónak feljelentgetőkkel satöbbi, majd bocsánatot kértek mindenkitől, akit múlt heti beszólásuk megsértett. Emellett még persze elmondták, hogy mennyire nekik van igazuk különben, s tették ezt úgy, hogy Teczár nem volt jelen, mert interpretációjuk szerint gyáván kitért a meghívás elől.

Nos, Teczár vagy elfogadja ezt a bocsánatkérést, vagy nem, vagy tesz rá magasról. Az ő dolga.

De mivel a múlt héten e hasábokon vágott vissza a rádióműsorban elhangzottakért, kénytelenek vagyunk itt lezárni ezt az egész hajcihőt. Teczár abban az írásban nem fogta vissza magát, s tán „egy talicska málnaszörphöz” hasonlította Sebestyén szellemi képességeit.

Nos, nekünk erről a bocsánatkérésről ez a talicska jutott az eszünkbe. Maradjunk is ennyiben, kisöreg.

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.