Közlemény - Superbrands díjas a Narancs! - Ismét.

  • .
  • 2009. június 11.

Publicisztika

Superbrands díjas a Narancs! Ismét. A Nagy-Britanniából indult Superbrands program ma már 82 országban működik, mindenhol azonos szabályok szerint. A Magyar Szabadalmi Hivatal csaknem 95 ezer nemzeti védbejegyzést tart nyilván; a marketingszakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ezen adatbázis szűkített és frissített változatából választják ki az év hazai superbrandjeit.
A Magyar Narancs 2004-ben, 2007-ben, 2008-ban és az idén kapta meg a díjat.

Figyelmébe ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.