Buzi kapitalista propaganda?!

  • 2012. május 21.

Snoblesse

Reklámválogatás más szemmel. Meleg autóreklám, homofób légitársaság, bevállalós skandinávok.


Pincefilmeket nyomtak a Sirályban, összeeresztették Csányi Vilmost az Attenberggel, tangóharmonikát kevertek Chaplinhez – a Magyarhangya kollektíva sok izgalmassal próbálkozik, hogy divatot és közönséget teremtsen a közösségi filmes mozgalomnak, mely a hivatalos moziforgalmazás hiányosságait hivatott kipótolni. Ezúttal egy reklámfilm-válogatással készültek, olyan reklámvideókat gyűjtöttek csokorba, amelyekben valamilyen formában megjelenik a leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és queer közösség. Kiderül, hogy mitől meleg egy autóreklám, mennyire bevállalósak a svéd bútorgyártók, vagy mitől lehet homofób egy légitársaság spotja. A vetítés után Bonyhádi Gábor marketingmenedzserrel és Dombos Tamás szociológussal lehet beszélgetni. A program ingyenes, de adományozni (a Budapest Pride Film- és Kulturális Fesztivál részére) lehet.

Figyelmébe ajánljuk