Everlast a Dürer Kertben

  • 2012. november 21.

Snoblesse

A keménykötésű rapperből lett countryzenész klubkoncertje.


Legutóbb a Hegyalja Fesztiválon láttuk Everlastot, méghozzá ilyennek: „Az épphogy a negyvenes éveibe lépő Everlast, vagyis Erik Schrody jó húsz évvel mutat többet annál, amennyi valójában, és erre még az öltözködésében is rátesz: kockás ingével, micisapkájával és vastag keretes szemüvegével tényleg úgy nézett ki, mint valami pocakos amerikai nagypapa.” Kritikusunk szerint a keménykötésű rapperből lett countryzenész countrys-bluesos témázgatásai leginkább egy gyertyafényes klubba illettek volna (a teljes beszámoló itt), és úgy tűnik, szavai meghallgatásra találtak, mert Everlast ismét Magyarországon koncertezik, és ezúttal első budapesti klubkoncertjét adja a Dürer Kertben. Gyertyafényt azért ne várjunk a keleti parti rappermúltjáról és az Eminemmel folytatott adok-kapokjáról egyaránt híres Everlasttól.

 

Figyelmébe ajánljuk

Hajléktalanság – akár két lépésben

Betegség, baleset, alkohol- és drogproblémák, megromlott házasság, bedőlt vállalkozás, uzsorakölcsön, élősködő hozzátartozók – néhány ok, amik könnyen pénztelenséghez vezethetnek, ahonnan pedig sok esetben már csak egy lépés az utcára kerülni. Minderről a Vöröskereszt hajléktalanokat gondozó miskolci intézményének lakói meséltek. 

Nagyon balos polgármestert választhat New York, ez pedig az egész Demokrata Pártot átalakíthatja

Zohran Mamdani magát demokratikus szocialistának vallva verte meg simán a demokrata pártelit által támogatott ellenfelét az előválasztáson. Bár New York egész más, mint az Egyesült Államok többi része, az identitáskeresésben lévő demokratáknak minta is lehet a 33 éves muszlim politikus, akiben Donald Trump már most megtalálta az új főellenségét.

Gombaszezon

François Ozon új filmjében Michelle a magányos vidéki nénik eseménytelen, szomorú életét éli. Egyetlen barátnőjével jár gombászni, vagy viszi őt a börtönbe, meglátogatni annak fiát, Vincent-t. Kritika.

Világító árnyak

A klasszikus balett alapdarabját annak leghíresebb koreográfiájában, az 1877-es Marius Petipa-féle változatában vitte színre Albert Mirzojan, Ludwig Minkus zenéjére.