Bochkor Gábor boldogságot oszt: a túlsúlyos nők nem érdemlik meg

  • narancs.hu
  • 2016. február 12.

Villámnarancs

Nem először tesz vállalhatatlan kijelentéseket a neves rádiós. Ma épp a nőkre talált rá: majd ő megmondja nekik, hogy kinek lehet párkapcsolata, és kinek nem.

Bochkor a Music FM reggeli adásában arra tett kísérletet, hogy eldöntse, ki lehet boldog és ki nem – idézi a 24.hu.

Épp Pierce Brosnanról és feleségéről folyt a színvonalas társalgás a reggeli forgatagban, mikor Bochkor kifejtette, hogy Brosnan felesége mennyit hízott az utóbbi években, éppen ezért ő maga nem is tartja igaznak Pierce Brosnan állítását, miszerint úgy szereti a feleségét, ahogy van.

Bochkor szerint azonban a külsejükre igénytelen nők – mint ugyebár Pierce Brosnan felesége, akit szerényen egy budapesti hirdetőoszlophoz hasonlított – nem is érdemlik meg, hogy párkapcsolatban éljenek…

„Tudom, hogy most rengetegen fel fognak háborodni, de muszáj beszélni azokról, akik egyszerűen nem figyelnek oda magukra. Aki ennyit hízik, az külsőre is méltatlan lesz a partneréhez, mert leszarja a párkapcsolatot.”

Külön nyilván nem kell hangsúlyozni, milyen fokú érzelmi retardáltságot jelent, ha valaki azt feltételezi, hogy egy nőt – vagy esetleg egy férfit – csak a szép vagy vonzó külseje miatt lehet szeretni, hisz ez nyilvánvalóan nevezett egyéni szoc. problémája, még akkor is, ha vannak olyanok, akik ezért pénzt adnak neki.

Az már egy fokkal érdekesebb, hogy vajon e kretén szerint milyen mérce mutatja ki, hogyan érdemelhető meg/ki egy párkapcsolat? 50 kg fölött mindenki ássa el magát egyedül? Vagy a 60 még határeset? Esetleg létezik egyénre szabott túlsúlymérő?

Lehet, hogy lesznek, akik majd felháborodnak felvetésünkön, de muszáj lenne néha az akusztikus környezetszennyezésről is komolyabban elbeszélgetni. Hogy bizonyos rádiósok IQ-jának a méricskéléséig már ne is ragadtassuk magunkat.

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.

Nem a pénz számít

Mérföldkőhöz érkezett az Európai Unió az orosz energiahordozókhoz fűződő viszonya tekintetében: május elején az Európai Bizottság bejelentette, hogy legkésőbb 2027 végéig minden uniós tagállamnak le kell válnia az orosz olajról, földgázról és nukleáris fűtőanyagról. Ha ez megvalósul, az energiaellátás megszűnik politikai fegyverként működni az oroszok kezében. A kérdés az, hogy Magyar­ország és Szlovákia hajlandó lesz-e ebben együttműködni – az elmúlt években tanúsított magatartásuk ugyanis ennek éppen az ellenkezőjét sugallja.