Bochkor Gábor boldogságot oszt: a túlsúlyos nők nem érdemlik meg

  • narancs.hu
  • 2016. február 12.

Villámnarancs

Nem először tesz vállalhatatlan kijelentéseket a neves rádiós. Ma épp a nőkre talált rá: majd ő megmondja nekik, hogy kinek lehet párkapcsolata, és kinek nem.

Bochkor a Music FM reggeli adásában arra tett kísérletet, hogy eldöntse, ki lehet boldog és ki nem – idézi a 24.hu.

Épp Pierce Brosnanról és feleségéről folyt a színvonalas társalgás a reggeli forgatagban, mikor Bochkor kifejtette, hogy Brosnan felesége mennyit hízott az utóbbi években, éppen ezért ő maga nem is tartja igaznak Pierce Brosnan állítását, miszerint úgy szereti a feleségét, ahogy van.

Bochkor szerint azonban a külsejükre igénytelen nők – mint ugyebár Pierce Brosnan felesége, akit szerényen egy budapesti hirdetőoszlophoz hasonlított – nem is érdemlik meg, hogy párkapcsolatban éljenek…

„Tudom, hogy most rengetegen fel fognak háborodni, de muszáj beszélni azokról, akik egyszerűen nem figyelnek oda magukra. Aki ennyit hízik, az külsőre is méltatlan lesz a partneréhez, mert leszarja a párkapcsolatot.”

Külön nyilván nem kell hangsúlyozni, milyen fokú érzelmi retardáltságot jelent, ha valaki azt feltételezi, hogy egy nőt – vagy esetleg egy férfit – csak a szép vagy vonzó külseje miatt lehet szeretni, hisz ez nyilvánvalóan nevezett egyéni szoc. problémája, még akkor is, ha vannak olyanok, akik ezért pénzt adnak neki.

Az már egy fokkal érdekesebb, hogy vajon e kretén szerint milyen mérce mutatja ki, hogyan érdemelhető meg/ki egy párkapcsolat? 50 kg fölött mindenki ássa el magát egyedül? Vagy a 60 még határeset? Esetleg létezik egyénre szabott túlsúlymérő?

Lehet, hogy lesznek, akik majd felháborodnak felvetésünkön, de muszáj lenne néha az akusztikus környezetszennyezésről is komolyabban elbeszélgetni. Hogy bizonyos rádiósok IQ-jának a méricskéléséig már ne is ragadtassuk magunkat.

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.