Hosszú évek óta húzódó probléma ez, de most, hogy a casting directorok kierőszakoltak egy kategóriát, rajtuk, na meg a szinkronszínészeken a sor. Oscar-kampányuk egyik legfőbb kortesfilmje
A kaszkadőr, amelyet nem véletlenül épp az idei díjátadón promózott be a két főszereplő.
Egyikük, Ryan Gosling nemrég még a toxikus maszkulinitásból csinált paródiát a Barbie-ban. Szerepe most is hasonló: szeretné visszanyerni operatőrből rendezővé avanzsáló kedvese (Emily Blunt) kegyeit. Ehhez azonban először le kell nyelnie büszkeségét: legutóbbi közös munkájuk során ugyanis csúnya balesetet szenvedett, majd elvonult a világ elől. Az új mozifilm forgatásán azonban egymást érik a problémák: a főszereplő, egy nagyképű sztár eltűnik, a producer mindenbe beleüti az orrát, majd egy hulla is felbukkan. A történetnek nagyjából annyi értelme van, mint annak a paródiába is beillő sci-finek, amelyet a filmbeli stáb forgat, de az akciót jegyző David Leitchnek (A gyilkos járat; Halálos iramban: Hobbs és Shaw; Deadpool 2) ez már afféle rendezői védjegyévé vált: ha elég fasza a főhős és a cool beszólások között elég sok bomba robban, a sztori senkit nem érdekel. Lényegében igaza van, A kaszkadőr egy filmrajongó lelkes, jól kinéző és butácska filmje, elsősorban filmrajongóknak, amelyben még egy Guinness-rekord is összejött: soha egyetlen filmben sem láthattuk még, hogy egy autó nyolc és fél fordulatot végrehajtva borul fel.
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!