Egyikük, Channing Tatum – a magas, izmos, jóképű – úgy próbál menővé válni, hogy már az első napján leüt egy meleg, fekete srácot. Amikor ő volt gimis, még így működött, a 2010-es évekre azonban a bullying és a kirekesztés cikivé vált. Nagyjából erről szól az Abercrombie & Fitch története is: hogyan szorult vissza a kirekesztő iskolai nagymenők kultúrája és nyert teret a másság, a sokszínűség és a befogadás eszménye Amerikában.
Mielőtt a világ egyik legutáltabb brandjévé vált, az A&F vadász- és szabadidős ruhákat árusított gazdag Hemingway-másolatoknak. Mike Jeffries a 90-es évek végén újraszabta a márkát: maradt az elit szemlélet, ám a Calvin Klein szexiségét ötvözte a Ralph Lauren főiskolás, preppy stílusával.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!