A Prelude to Ecstasy hol nagy ívű és drámai, hol játékos és szórakoztató számai élőben is kiválóan működtek, a koncertet ráadásul az sem tette unalmassá, hogy – konceptalbumról lévén szó – a dalok sorrendje több ponton a lemez dramaturgiáját követte. Két új szerzemény is elhangzott, a közönséggel egyre bátrabban és egyre többet kommunikáló Abigail Morris pedig elárulta, hogy bár zenekarával először koncerteznek Magyarországon, ő már énekelt Budapesten néhány éve, méghozzá egy katolikus lánykórus tagjaként. A közönség ujjongására hozzátette: szerelmes is ebben a közegben volt először.
A TLDP folyamatosan fejlődik, az interneten elérhető felvételek tanúsága szerint koncertről koncertre válnak egyre felszabadultabbá és profibbá, az első album barokkos hangulatát felváltó, az októberben érkező második lemez eddig bemutatott dalainak westernfilmes esztétikája pedig az együttes pályájának újabb izgalmas fejezetét sejteti. A közönség összetétele és reakciói alapján azonban a Sziget utolsó napján egyelőre inkább tűntek Chappell Roan előzenekarának, mint önálló fellépőknek. Igaz, ezt valószínűleg a legkevésbé sem bánták, hiszen az amerikai énekesnőt rendszeresen említik a legfontosabb inspirációik között.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!