Ilyen a nagy mû létrehozásáról szóló film is. Szeretne humoros, vérbõ, emberi meg a fene tudja még, mi lenni, de alkotói biztonsági játékot játszanak, és nem jut eszükbe semmi, ezért elõveszik a régi receptet. Végy egy valószerûnek tûnõ álproblémát - jelen esetben azt, vajon meg kell-e osztanunk legjobb, immár középkorú barátunkkal, ha b. nejét egy tetovált ifjú csõdörrel látjuk hetyegni. Fûzz hozzá kétórányi, szigorúan közhelyekbõl álló ún. bonyodalmat. Játszasd végig a fárasztó helyzetgyakorlatokat néhány jobb sorsra érdemes (Jennifer Connelly, Winona Ryder) vagy szappanopera-színvonalra hitelesített (Vince Vaughn, Kevin James) sztárfélével. Pipáld ki az ilyen esetekben nyilván kötelezõ humorrubrikát néhány olyan gyenge viccel, amin tán még a kiötlõje sem bírna elmosolyodni. S végezetül, de egyáltalán nem utolsósorban: söpörd be a bújtatottan (Budweiser) vagy nyíltan (Chrysler, General Motors) reklámozott szponzorok pénzét. A fentebb vázolt üzleti terv megvalósítására a sokat bizonyított (Egy csodálatos elme, A Da Vinci-kód, Frost/Nixon) Ron Howard filmrendezõt kérték fel a befektetõk, aki nem is okoz csalódást, szakszerûen lebonyolítja a tranzakciót.
Két hosszú óra garantált unalom és lefáradás.
Forgalmazza a UIP-Duna Film
*