A popvilág rokonszenves túlélője számtalan stílust kipróbált hosszú pályafutása alatt, de a jóféle, táncolós popzenét sose hagyta cserben, hűséges diszkógömbje mindig elkísérte. De amikor fájdalmas magánéleti válságából kilábalóban új kiadója felajánlotta, hogy Nashville-ben rögzíthet egy country(szerű) lemezt, kapva kapott az alkalmon!
A Golden néhány jól megcsinált, gördülékeny pop-diszkó darabbal kezdődik, éppen csak a folkból kölcsönzött dallamok emlékeztetnek a telivér Nashville-hangzásra. A címadó számot némi túlzással Justin Bieber Love Yourselfjéből, meg némi Morricone-hatásból keverték ki, közép/lassú tempós lüktetéssel kísérve, de később, az Every Little Part of Me-ből bizony kihallani némi Grimes-áthallást is. Az életrajzi ihletésű Lifetime to Repair az első olyan vallomásos dal, ahol rendesen beterít minket a vadnyugati hangulat, de a hegedű sírása sem feledteti, hogy Kylie-ból sohasem lesz tőről metszett country-csalogány, bár az ő esetében ez inkább pozitívum. Ennek ellenére a gitárpengetéssel induló balladák (Radio On) éppen olyan jól állnak neki, mint a szó szerint csűrdöngölős diszkószámok (például a lemezt záró Low Blow), meg is lengetnénk előtte tízgallonos Stetson-kalapunkat, ha volna. Kylie a viszonylag hosszú, 16 dalos lemezen végig ügyesen egyensúlyoz a tőle megszokott, áradó és fülbemászó melódiákban gazdag elektro-dance-pop, meg az ihletőnek választott háztáji hangulat között. De azért neki továbbra is a diszkó marad az otthon, az édes otthon.
BMG, 2018