Gyakorta emlegetik a zenei szentimentalizmus élõ példájaként, avagy a nosztalgia rabjaként, akinek munkáit máig is a klasszikus, nyolcvanas évekbéli hiphop és a szintén ugyanekkor bontakozó acid house inspirálja. Nos, a Toomorrow-n ezúttal fõleg a hiphophagyatékból merített, de úgy, hogy közben néha azért azt is érezteti: éppen a kilencvenes évek elején járhatunk, a késõbb sokfelé ágazó, szinkretikus és persze elektronikus tánczene születésénél. Mindennek dacára viszonylag ritkák a Manalyze This!-hez hasonló direkt, rave-szerû csûrdöngölõk: a szerzemények többsége finom, ugyanakkor módfelett zsíros hiphopalapokon surran tovább, a funk pedig ezúttal jobban inspirálta a szerzõt, mint az acid (hogy ne legyenek félreértések, az ezúttal is buzgón, de formabontóan használt TB-303-as basszusszintirõl, a "savgéprõl" van szó...).
Vibert a beteg analóg szintihangok császára - ezekbõl, no meg az invitáló ritmusokból, poénhangmintákból, retro-futurista hangulatokból olyan audiokulisszát rakott össze, ami hatvan percen át is szórakoztató bír maradni. Soha vissza nem térõ alkalom: a maestro ezúttal személyesen prezentálja nekünk új albumát - április 1-jén, a zseniális bolondok napján, az A38 gyomrában.
Ninja Tune/Neon Music, 2011
**** és fél