A sokoldalúan tehetséges, aktívan alkotó kanadai elektronikus zenész, költő, összművész napjai zsúfoltak, mostanában éppen Berlinben, ahol talán túl sok is a kihívás, a túlpörgetett elektronikus tánczenei színtér, a klubélet okozta stressz. Ehhez jön még a paradox munkaterápia – a már a Ninja Tune kiadónál megjelent Working Class Woman a szélsőséges, végső határokig vitt önreflexivitás lemeze, amit azonban Davidson kreatívan és szórakoztatóan valósít meg. Ehhez nagyban hozzájárulnak a zenék mellé rögzített, az album gerincét alkotó irodalmi igényű kommentárjai és szösszenetei. Munkája igazi Gesamtkunstwerk, ahol egyszerre élvezhető és tanulmányozható a művész portfóliójának minden, egymással is rezonáló árnyalata, a So Right című számban még a titkos elektropopdíva is. Davidson már szólóban és számos projektben, így az idén remek albummal jelentkező Essaie Pas duó tagjaként is prezentálta, hogy milyen remek stílusérzékkel rakja össze a maga minimal wave, indusztriál, szintipop és italo disco hatásoktól inspirált világát. Már a Your Biggest Fan című (némileg Laurie Andersont is megidéző) önironikus felütésen is kacaghat a befogadó; s Davidson később sem fukarkodik az epés megjegyzésekkel, de a legnyersebb, legkíméletlenebb késő nyolcvanas évek ipari tánczenéi által ihletett fémes ütemekkel sem. Úgy szembesít a néha fárasztó tánczenei taposómalom okozta traumákkal, hogy az eredményre még táncolni is lehet, aminél szebb bosszút el sem lehet képzelni.
Ninja Tune/Neon Music, 2018