Talán még az sem túlzás, hogy a Scissor Sisters a 2000-es évek elejének legütősebb popprodukcióját hozta létre; első két lemezükön olyan ordas slágerek sorakoztak, mint az I Don't Feel Like Dancin' vagy a Comfortably Numb Bee Geesre hangszerelt változata.
A sikersorozatot hosszabb szünet követte: a zenekar csak tavalyelőtt hallatott ismét magáról a Night Workkel, ami a kedvező kritika és Lady Gaga ajánlása ellenére sem tudta újra az egekbe repíteni őket. A jó hír az, hogy az új albummal Jake Shears és társai leszálltak az időgépről, a rossz pedig, hogy helyette trendi, gyorskajaként fogyasztható slágerekkel álltak elő, amik persze kifogástalanok a maguk nemében, csak éppen a "maguk nemébennel" van a baj. Az efféle vegytiszta gépi hangzás mellé (a Keep Your Shoes On, a Best In Me vagy a Self Control című számokban) inkább a Nicki Minaj-típusú torz dívák, a rosszabb pillanatokban (Shady Love) pedig bármilyen 100+ kg súlyú, aranyfukszba és baseballsapkába öltöztetett konzumnigga illene, nem pedig egy olyan, eddig kifinomultnak hitt előadó, mint Jake Shears. És akkor még nem is beszéltünk a nagy slágerként beharangozott Only The Horses című rettenetről, ami akár tisztelgés is lehet az olyan kelet-európai dance- és house-előadók előtt, akiknek a nevére nem véletlenül nem emlékszik senki. A Scissor Sisters legnagyobb kereskedelmi sikere kapujában áll.
Universal, 2012