Még egyszer a Sarkozy-levélről

  • 2012. január 9.

A szerk.

Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője levelet küldött szerkesztőségünknek, miszerint Orbán Viktor igenis válaszolt Sarkozy levelére.

Szerkesztőségünk az Orbán Viktor levelesládája 2.: Beszólás franciásan c. cikkre a következő levelet kapta ma Szijjártó Pétertől, a miniszterelnök szóvivőjétől.

„Tisztelt Szerkesztőség!

Beszólás franciásan című cikkükben tévesen állítják, hogy a magyar kormány mindeddig nem válaszolt Sarkozy elnöknek. A valóság ezzel szemben az, hogy Orbán Viktor miniszterelnök már elküldte válaszlevelét a francia államfőnek.

Kérjük, gondoskodjanak a helyesbítésről, hogy olvasóik korrekt tájékoztatást kaphassanak.

Üdvözlettel:

Szijjártó Péter,

a miniszterelnök szóvivője”

 

A narancs.hu megpróbált utánajárni annak, hogy a válaszlevelet mikor küldte el a miniszterelnök, és az mit tartalmazott, ám erre vonatkozó kérdésünkre a miniszterelnök szóvivői irodájától egyelőre nem kaptunk választ. Ám ha megjön, azonnal tájékoztatjuk Önöket is!

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.