Dübörög a kormányzati kommunikáció: négy hónap alatt 18 milliárdot vertek el Rogánék

  • narancs.hu
  • 2018. október 24.

Belpol

Hullik a forgács, ugye.

Ezerrel pörög a propagandagépezet, megy, megy, meg nem áll. Legutóbb júniusban kötött 25 milliárd forintos keretszerződést a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH), ebből 18,7 milliárd forintnyi megbízás már el is ment mindenfélére – írja a 24.hu.

A legfontosabb kommunikációs célnak, úgy tűnik, a Sargentini-jelentés ellen fellépő szeptemberi kampányt tartották, ugyanis erre költötték a legtöbbet: 5,9 milliárd forintot. A legnagyobb tételek között szerepel a Magyar Turisztikai Ügynökség 4,5 milliárdos, illetve az Államadósság Kezelő Központ 1,4 milliárd forintos megbízása.

Mindezeket, ahogy írják, 2014 óta központosítottan a Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó NKH-n keresztül bonyolítják. A folyamat szerint a nagy állami tulajdonú cégek, mint a Magyar Posta, a MÁV vagy a Magyar Turisztikai Ügynökség nem írhatnak ki saját közbeszerzést, hanem a szükséges kommunikációs feladatokra az NKH talál ügynökségeket. A cél e centralizálással a költséghatékonyság volt, ehhez képest tavaly minden eddiginél több pénzt, több mint 66 milliárd forintot tolt bele a kormány propagandába.

Figyelmébe ajánljuk

Pride 2025 – avagy a félelem vége

  • Janisch Attila

A tegnapi menet jóval több volt, mint a valaha szervezett legnagyobb Pride: figyelmeztetés is volt arra, hogy Orbán aljas, társadalmat nyomorító rendszere eljutott a tűréshatárig, ahonnan már nincs tovább.

Kommunikációs munkatársat keres a MÚOSZ

  • narancs.hu

Olyan média-Jolly Jokert, aki innovatív, korszerű, szakmailag és technikailag felkészült, dinamikus, gyors, ismeri az új online trendeket, remek kommunikációs készséggel rendelkezik, lojális és együttműködő, és szereti a kihívásokat.