Hatósági ellenőrzés indult a cég ellen, amely sugar daddyket ajánló reklámokat tett közzé. A begyűjtött információk alapján fogyasztóvédelmi eljárás indul – tájékoztatta Sára Botond, Budapest Főváros kormánymegbízottja a fővárosi önkormányzatot, amely a Nőkért Egyesület bejelentése alapján májusban kezdeményezte a plakátok eltávolíttatását.
A Milliomos.hu többek között megállókban közzé tett hirdetései olyan társkereső oldalt népszerűsítenek, amely fiatal nőknek ajánl idősebb, gazdag férfit, azaz sugar daddyt. Az egyesület és az önkormányzat az anyagiakon alapuló kapcsolat és a kitartottság hirdetése ellen lépett fel.
Az érintett cég korábban a magyarnarancs.hu-nak azt nyilatkozta, hogy ha leszedetik a plakátjaikat, annak jogi következményei lesznek, mert ugyanilyen tematikájú társkereső cég reklámjait nem távolíttatták el korábban.
A konfliktusról ebben a cikkben számoltunk be:
A történet új fejleményét a Telex vette észre, idézve Gy. Németh Erzsébet főpolgármester-helyettes Facebook-bejegyzését. A politikus azt írja, „a Ferenciek terén már nincsen ott a nők kiszolgáltatottságát erősítő sugardaddy-társkereső kampány plakátja, de a harcunk még tart.”
Kedves Olvasónk!
Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.
Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.
Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!