A közmédia Magyar Péterrel készült reggeli interjújának idejében 32 ezer látogatója volt az online kiadásának, a mediaklikk.hu-nak, ami a legmagasabb adat az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése óta: közel duplája az oldal szeptemberi átlagos napi forgalmának – írja a Telex.
A közmédia nézettségi adatairól nem sok nyilvános adat áll rendelkezésre, ezért a portál a Gemius mérési adatai alapján vizsgálta meg a mediaklikk.hu látogatottságát. Magyar a Kossuth Rádióban is megfordult, a lap pedig arra jutott a Google Trends alapján, hogy sokszorosára emelkedtek a Kossuthra irányuló keresések csütörtökön.
„Örülök, hogy segíthettem, hogy tegnap ne csak 18 nézője legyen a “köz”televíziónak. Csak az online felületeken (FB, Youtube, Insta, TikTok) másfél millió felett jár a tegnapi interjú megtekintése. Link a kommentben, ha még nem láttad. Vajon mikor hívnak be újra? Tipp?” – írja Magyar Péter a Facebookon.