Sőt, még csak nem is játszott benne, mert az úgy szokott lenni, hogy jön Allen, és mint akinek nincs jobb dolga, átsétál valaki más (haver, barát, rokon) filmjén, jól ismert manírjait villogtatva. Ebből születnek aztán az olyan kedves tévedések, mint Paul Mazursky Jelenetek egy áruházból című, méltán elfeledett vígjátéka. Méltán lesz hamarosan elfeledve John Turturro sokadik rendezői kísérlete is: a Bérgavallér nem bánt, nem harap és műfajilag sem teljesen érdektelen (a filmtörténet talán első családi filmje egy strici és egy hímringyó barátságáról), de ha épp nem a kedélyesen poénkodó Allen van a színen, akkor hervasztóan semmilyen. Kevésbé elnézően: dilettáns és unalmas. Turturro biztosan sokáig hordozta magában a filmtervet, és biztos volt úgy, hogy egy divatos New York-i művészkávéházban üldögélve a latin szeretővé váló csendes virágkötő története zseniális húzásnak tűnt; mélyen emberi történetnek a népek olvasztótégelyéből, egyszersmind szellemes'n'szexi komédiának hús-vér emberekről. A mélység ellen dolgozik némileg, hogy Turturro semmi perc alatt vedlik át slemil kisemberből rejtélyes amorózóvá; Kohn Winnetou féltestvérét, Kaftán Angelót alakítja, aki a sok kufirc (Sharon Stone, Sofía Vergara) közepette beleszeret egy sokgyermekes brooklyni haszid özvegybe. Mindent elmond a filmről, hogy az utóbbit Vanessa Paradis alakítja.
A Big Bang Media filmje