Film

Flörti dancing

  • 2014. június 8.

Film

A produktum a szokott kisemberes komédia és egy kertévés celebshow egyvelege. Az előbbi műfajban a lúzerről kiderül, hogy csak akarnia kell, és övé a siker, a dicsőség meg a nő, az utóbbiban meg másodosztályú hírességek produkálják magukat valami olyasmiben, amiből aligha tudnának megélni.

Énekelnek, korcsolyáznak, táncolnak, a közönség meg jól szórakozik: lám, a sztár is olyan béna a parketten, mint én vagyok mindenhol. Mellettük mindig egy profi, aki leginkább helyettük énekel-táncol, azt az illúziót igyekezvén kelteni, hogy közös a produkció.

A ritka hülye magyar címmel megvert produktum hőse egykori salsabajnok, aki egy jaj, de borzasztó trauma (kamaszverekedés), húsz év és vagy ötven felszedett kiló után újra parkettre lép. A rengő hájú balfácán szíve táncrajongó hölgyének (tulajdon munkahelyi főnökének, akire amúgy már szemet vetett a vállalat bikája is) akarja így elnyerni szerelmét. Nem árulom el, hogy sikerül-e.

Azt viszont elárulom, hogy a meglehetősen szerény szellemi befektetéssel létrehozott forgatókönyv fordulatait élénkíteni, illetve a romantikus történetet a végkifejlet felé terelni hivatott táncos felhorgadások nem sokkal múlják felül egy magyar műsorvezető (szappanszínész, valóságshow-szereplő) bénázását valami zavartan vigyorgó tévés zsűri előtt. Gyors vágások, közeliben mutatott felsőtestek, kitömött dublőrök és némi filmtrükk próbálja azt a benyomást kelteni, hogy itten most szórakoztatva van a nagyérdemű.

Forgalmazza az ADS Service

Figyelmébe ajánljuk

Cserna-Szabó András: „Csinálnék egy kocsmát”

Megjelent új novelláskötete, az ösztöndíjakat és a kitüntetéseket elfogadja, ha adnak neki, és nem kérnek cserébe, de abbahagyná az írást, ha rengeteg pénze lenne. Épp ezért senki ne adjon neki! Az utolsó magyarokért is kár lett volna. Cserna-Szabó Andrással beszélgettünk.

Lefotózta a Kígyó-sziget egyik védőjét, aki visszaszólt az oroszoknak

Emeric Lhuisset fotográfus fényképein valódi harctereket és igazi katonákat látunk, még akkor is, ha a kompozíció klasszikus festményeket idéz. Mi a viszonya valóságnak és beállításnak, hogyan nyerhetik vissza hangjukat a történelem tényleges főszereplői, és hogyan sikerült lefotózni a Kígyó-sziget védőjét, aki rádión szólt be az orosz hadihajónak? Budapesti kiállítása apropóján beszélgettünk.