Az ODU gyerekbolt tulajdonosát és megálmodóját, a BDPST cégcsoport kreatívigazgatóját, a BDPST Concept ügyvezető igazgatóját, nem mellesleg a miniszterelnök saját lábon álló lányát, Orbán Ráhelt kérdezték a Republic Group podcastjában turisztikáról, márkaépítésről, a szektort érintő kihívásokról.
A műsorból, amit a 444 szemlézett, kiderült, Orbán Ráhel hosszú körmondatokban beszélt a BDPST Groupról, amely Tibocz István tulajdona, és megcsillogtatta a marketingben szerzett tudását is: „Az emberek vágynak a történetekre, és annál sikeresebb tud lenni egy épület, minél több mindent tud elmesélni magáról, a múltjáról, a jelenéről és a jövőjéről is.”
Szégyenkezés nélkül beszélt róla, hogy szereti azokat a projekteket, amikben kastélyokat és vállalatok székházait mentik meg – „sok esetben tényleg az összeomlástól.” Példaként a turai kastélyt hozta fel.
Az együttérző műsorvezető azt is megkérdezte a miniszterelnök lányától, aki egyben az ország 36. leggazdagabb emberének a felesége, hogy hogyan vészelték az át az elmúlt éveket, és aggódnak-e a jövő miatt.
„Érezzük, tapasztaltuk, látjuk” – jött a szenzibilis válasz. „És nagyon drukkolok mindenkinek, hogy tudjon talpon maradni, mert nehéz lesz.”
Eközben a kormány salátatörvénybe írta, hogy az államnak már csak utolsó sorban feladata, hogy az egyén szociális biztonságáról gondoskodjék.