A Filmforgalmazók Egyesülete összesítése alapján továbbra sem lankad a mozizási kedv Magyarországon, ha a Barbie-ról vagy az Oppenheimerről van szó: a Barbie magyarországi bevétele hétvégén átlépte az egymilliárd forintot, ami nagyjából 530 ezer nézőt jelent, az Oppenheimer pedig 869 milliónál és 422 ezer nézőnél tart.
Július 20. óta egyetlen bemutatónak sem sikerült a két filmhez akár csak hasonló számokat sem elérnie, de az is sokatmondó adat, hogy a hét egyik nagy bevételt remélő bemutatójára, a Tini Nindzsa Teknőcök: Mutáns káosz nagyot megy című alkotásra 6500-nál is kevesebben voltak kíváncsiak.
Világszinten a Barbie már csaknem 1,2 milliárd dolláros bevételnél tart, az Oppenheimer pedig 650 millió dollárnál. Ez a kevéssé ízléses Barbenheimer névre keresztelt filmes időszakban egyértelmű Barbie-győzelmet mutat, de érdemes kiemelni, hogy a Robert Oppenheimerről és az atombomba feltalálásáról szóló film is rég látott mennyiségű embert vitt be a mozikba.