Olvasói levél

Kártyacsata

Magyar Narancs, 2012. február 9.

  • 2012. április 1.

Olvasói levelek

Kedves Mancs! Fenti cikkükhöz annyit szeretnék hozzátenni, hogy a három SZÉP kártya kibocsátó bank külön POS-terminált követel meg minden elfogadóhelytől, tehát az elfogadóhely nem használhatja a meglévő POS-terminálját a SZÉP-kártya leolvasásához. A külön terminálnak persze anyagi vonzata is van (pl. az OTP-nél 1000 Ft/hó a bérleti díj) és el is kell tudni helyezni valahol a recepción, pénztárnál, ami sokszor nem megoldható.

Emellett a három szerződésnek komoly adminisztratív vonzata is van, mert külön kell szerződni mindhárom bankkal és a személyzetnek meg kell ismernie háromféle elfogadási eljárást. Az alacsony jutalék és a bevételek nyomon követhetősége tényleg üdvözlendő, de az üdülési csekkhez képest megnövekedett bürokrácia sajnos nem az.

Üdvözlettel:

Székely Anna

Villa Székely Rendezvény- és Tréningház, Leányfalu

Figyelmébe ajánljuk