A színház házhoz megy. Mi nézők meg az ismert játszóhelyek helyett egy ismeretlen lakás kapujában ácsorgunk, majd egyszer csak a kisebb tömörülésből valaki egy retikülbe elkezdi gyűjteni a jegyrevalót. Ismeretlen férfi mutatja az utat a helyszínül szolgáló otthon felé. Dollár Papa Gyermekei, azaz három Kaposváron végzett színész (Kiss-Végh Emőke, Ördög Tamás és Tóth Máté) Ibsen Hedda Gableréből kiindulva készített sajátos, helyspecifikus adaptációt. Az alaptörténet maradt, de a helyszín adta kellékek és utalások, illetve a köznapi nyelven játszott, improvizatív értelmezés a felismerhetetlenségig kortárs történetté teszi az ibseni drámát.
A frissen házasodott fiatalok már a kezdet kezdetén tele vannak problémákkal. Minden idegesíti őket, a kicsi és zajos lakás, a térdeplőre hasonlító gerincbarát szék, az égve hagyott villany, de persze leginkább egymást nem tudja elviselni Tamás és Emőke. A fő bonyodalmat mégis az okozza, hogy megjelenik a feleség egykori titkos szerelme, a férj hajdani legjobb barátja és jelenlegi riválisa. Máté épp megírta élete főművét, ami egyetlen pendrive-on olvasható, mely - hogy, hogy nem - egy klopfoló közreműködésével apró darabokra törik. Közben fény derül egy nem várt terhességre, előkerül egy pisztoly, történik egy baleset meg még egy, és vége. Tóth Máté eszét vesztett szerelmese megkomponált ív mentén válik talajvesztetté, rövid kis jelenléte a magabiztosságtól a kétségbeesésig terjed. Kiss-Végh Emőke játéka egy-egy, a véletlennek tulajdonított, de nagyon is valódi pillanatot kivéve végig modoros, ami a hideg, konok színek mellett igazán elhagyható lenne. Ördög Tamás humoros, de szívsajdító karakterábrázolásával mosolyfakasztóan brillírozik.
A szokásos gyorskaják helyett egyszer bárki rendelhet színházat - ha megosztozunk a költségeken, nem is kerül egy pizzánál többe.
Ismeretlen lakás, november 16.