Rodolfo, a Gucci-birodalmat uraló vének egyike sajnos hamar el talál halálozni, pedig a brit színész érzett rá csak igazán, mit kell csinálnia, ha Ridley Scott nem zsoldosokat vagy űrlényeket rendez: semmit, de azt operettesen. Viselni egy kicsit a bajuszt és a hozzá tartozó gazdagember-karikatúrát, majd gyorsan távozni a színről. Pedig hatalmas ambíciók fűtik Scott filmjét, nemcsak a legendás Gucci-övcsat villan meg, hanem az a nagyra törő rendezői szándék is, hogy csináljuk meg a divatvilág Keresztapáját, egyszersmind legyen itt tabudöntögetés, nagyopera, trash és bulvár, lássuk, ahogy egymásnak esnek a Guccik, és önkezükkel nyírják, amit felépítettek. A nyírást szó szerint kell érteni, mert az egyik Gucci-feleség valóban kinyíratta az egyik Guccit, be is dőlt a birodalom.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!