Legutóbbi albuma, a Lover Beloved 2016-ban látott napvilágot, de a művésznő most végre megtörte a csendet, és karrierje eddigi legrockosabb lemezével jelentkezik. Mindez elsősorban a vele nem először dolgozó producernek, Gerry Leonardnak köszönhető, aki korábban olyan előadók mellett tette le a névjegyét, mint David Bowie, Laurie Anderson vagy Rufus Wainwright. A nyitó Speakers’ Cornerben hallható is az ő remek gitározása, de az ezt követő címadó számban még jobban rálép a torzítóra. Ez az album legjobb dala, de felnő mellé az utána következő, ugyancsak rockos Witch is. Akinek még ez sem elég, annak a már-már punkos sodrású Ratset ajánlanám. De azoknak sem kell csalódniuk, akik a klasszikus értelemben vett, urbánus folkot játszó Suzanne Vegát kedvelik. Nekik való a Bob Dylan-féle I Want You átirata, a Chambermaid, a bendzsót és tangóharmonikát is bevető Galway, valamint a már címében is szomorú Last Train from Mariupol. Szerencsére a soulos, motownos Love Thief is jól illeszkedik az összképbe, és nyugodtan kijelenthető, hogy megérte majd’ egy évtizedet várni erre a lemezre. Még akkor is, ha nincs rajta Luka-kaliberű sláger, mely opus anno bebizonyította, hogy a családon belüli erőszak is ihlethet fülbemászó popdallamot, és amely Prince-t is arra késztette, hogy elismerését egy kézzel írott, megható levélben kifejezze. A Flying with Angels dalait az énekesnő szerint a küzdelem ihlette – jó lenne ezeket élőben is hallani.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!