Visszhang: tévésorozat  

Utódlás, 3. évad

  • - kg -
  • 2021. október 20.

Visszhang

Jó, de ki menjen a cég piszkos ügyeiért börtönbe?

Logan Roy, a minden hájjal megkent vén médiamogul, akihez képest Rupert Murdoch az erkölcs bajnokának tűnhet, négy gyermeke közül Kendellre mutatott, ám a második évad azzal zárult, hogy Kendell tököt növesztett és visszamutatott szörnyeteg papájára: inkább te! Az, hogy az Utódlás magasan vezet a nagyon gazdag és nagyon romlott emberekről szóló, nagyon szórakoztató sorozatok mezőnyében, annak is köszönhető, hogy eredeti terveikkel ellentétben a készítők mégsem halasztották meg Logant az első évadban – Brian Coxnak meg sem kell szólalnia, elég egy rosszalló pillantás, hogy rettegéssel teljen meg egy egész irodaház, de a Fehér Házban is kényelmetlenül kezdenek mocorogni, ha ő van a vonalban. Logan többi, állandó hatalmi játszmák közepette cseperedett csemetéjéhez – Shivhez, Romanhoz, Connorhoz – hasonlóan Kendellnek is egy fő baja van: hiába tesz úgy, nincs meg benne Logan kíméletlensége, ezért ha épp nem ő szúr hátba valakit, hanem őt döfik meg, megszeppent bébicápaként viselkedik.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Neked ajánljuk

A képekbe dermedt vágy

Az Aspekt című feminista folyóirat társ­alapítója, Anna Daučíková (1950) meghatározó alakja a szlovák és a cseh feminista és queer művészetnek és a kilencvenes évektől a nemzetközi szcénának is.

Emberarcú

Volt egy történelmi pillanat ’56 után, amikor úgy tűnt: a szögesdrótot ha átszakítani nem lehet ugyan, azért átbújni alatta még sikerülhet.

Fától fáig

  • - turcsányi -

A Broke olyan, mint egy countrysláger a nehéz életű rodeócowboyról, aki elvész valahol Montanában a méteres hó alatt, s arra ébred, hogy épp lefagyóban a lába.

Kis nagy érzelmek

Egyszerű és szentimentális, de mindkettőt büszkén vállalja Baltasar Kormákur filmje. Talán az Előző életek volt utoljára ilyen: a fordulatok és a hősök döntései néha elég vadak, de sosem annyira, hogy megtörjék az azonosulás varázsát, az érzelmek őszintesége pedig mélységes hitelességet kölcsönöz a filmnek.

Nincs bocsánat

Az előadás Balássy Fanni azonos című kötetéből készült. A prózatöredékekből összeálló, műfajilag nehezen besorolható könyv a 2020-as években felnőtté váló fiatalok életkezdési pánikhelyzetéről ad meglehetősen borús képet.

Az individuum luxusa

  • Balogh Magdolna

Igazi szenzációnak ígérkezett ez a láger­napló, hiszen a mű 1978-ban csak erősen megcsonkítva jelenhetett meg a szerző magán­kiadásában, többszöri kiadói elutasítás és a publikálás jogáért folytatott 12 évnyi küzdelem után.