A válasz természetesen egy mondatban elmondható: a Subscribe-nak a Contradictions vakvágánya után sikerült elkészítenie a Stuck Progress... méltó folytatását, méghozzá úgy, hogy egyetlen dal kivételével egyáltalán nem lett hallgatóbarátabb a zenéje. Ez az egy dal, az Álomtégla a zenekar történetében először elejétől a végéig magyarul íródott: a szerkezetében is hagyományos, tökéletesen fülbemászó refrénnel meghintett darab tökéletes kitörési pont lehet a Subscribe-nak: egy komolyabb rádiós nyomatás még a mostaninál is magasabb szintre röptethetné a zenekart.
Más kérdés, hogy az Álomtégla hallatán lemezt vásárló hallgatók mit fognak tudni kezdeni a lemez többi részével. A Subscribe ugyanis, annak ellenére, hogy képes azonnal megragadó énekdallamokra és olyan betétekre, amelyek hallgathatóvá teszik a lemezt, ennél jóval komplexebb dalszerkezetekben gondolkodik. A zenekartól szokatlanul visszafogott Books For The Dyslexicsszel például nem valószínű, hogy első hallásra meg tud barátkozni az átlaghallgató, pedig a végén Tilk Máté énekes óriásit alakít, de ennél még nagyobb telitalálat a zúzósabban induló, zongorás refrénben kicsúcsosodó Bitter Boundary végére illesztett gyerekkórus, amire az ember hökkenten kapja fel a fejét, de nem megy át giccsbe. A Between Heaven And Her megint egy visszafogottabb, mégis kiváló darab, ami tökéletesen reprezentálja a Subscribe zenei és hozzáállásbeli érettségét, a nyitó Anxiety Found The Shape Of Contradictions: Act II. Delusionben pedig a másik énekes, Csongor Bálint helyez el egy tökéletesen eltalált, kicsit a Queenre emlékeztető betétet, ami pont ugyanúgy nem lóg ki a zenei kontextusból, mint az előző anyag népdalbetétje. A Bookmarks még sokkal több érdekességet is tartogat a belemélyedőknek, a hangmérnök-producerként is funkcionáló Horváth Attila gitáros által összehozott hangzás pedig nyugati színvonalú, úgyhogy 2011-ben vitathatatlanul az egyik legfontosabb és legjobb hazai rockzenei anyag a Subscribe-é.
Twelvetones Records, 2011