Több alkotó online publikálta képregényét, Kuczora Zsolt, Budai Dénes és Szabó Levente viszont ragaszkodott a nyomtatott kiadáshoz. Az Irreverzibilis végül a Képes Kiadónál jelent meg, ami mindenképpen szerencsés körülmény, egy fapados szerzői kiadásban ugyanis a képregény legfőbb erénye kevésbé érvényesült volna. Ez pedig: a csomagolás. Az Irreverzibilis úgy kívül, mint belül egy sosemvolt 19. század elképzelt sajtótermékét imitálja, korabeli tipográfiával, nyelvezettel és reklámokkal.
A képregény - Szabó előző munkájához, a Scraphez hasonlóan - meglehetősen unortodox, hiszen hiányoznak belőle a szövegbuborékok. A borítón olvasható öndefiníció szerint "fantasztikus képújságról" van szó, amelyben egy bizonyos Lord Craighton a vadregényes Peremvidékről visszatérve a Tudományos Akadémia grémiuma előtt számol be expedíciójáról. Az Irreverzibilis kellően rejtélyes és izgalmas, egyszerre idézi Verne és Love-craft világát, megfelel a sci-fi sajátos alműfajaként funkcionáló steampunk kritériumainak is - vagyis: egy olyan alternatív múltban játszódik, amelyet anakronisztikus, gőzzel hajtott technológiai eszközök népesítenek be -, egyetlen probléma van vele: még azelőtt véget ér, hogy igazán elkezdődött volna. Egy képregényfolyam prológusának tökéletesen megfelelne, önálló történetként ellenben nehezen értelmezhető. Megerősíti viszont azt, ami már a Scrap alapján is nyilvánvaló volt: Szabó mint grafikus lenyűgözően tehetséges.
Képes Kiadó, 2011, 32 oldal, 800 Ft