Udvaros Dorottyával készített interjút a Telex, amiben a Nemzeti Színház színésze a november 10-i balesetről is beszélt. Mint ismert, a balesetben két kollégája, Szász Júlia és Horváth Lajos Ottó a Rómeó és Júlia előadása közben lezuhantak egy csaknem három méter magas díszletelemről, súlyos végtagsérüléseket szenvedve. Az ügyben belső vizsgálat indult, ami azóta már le is zárult: a Nemzeti nyolc alkalmazottjából álló bizottság úgy ítélte meg, hogy egyszemélyi felelősség senkit sem terhel, így Vidnyánszky Attila, az intézmény igazgatója visszavonta a lemondását.
A 2002 óta a társulat tagjaként dolgozó Udvaros emellett azokat a körülményeket is leírta, amiknek köszönhetően ő azon kevesek egyike lett, akik Vidnyánszky Attila érkezése után is ott maradtak.
„Amikor Vidnyánszky Attila lett a Nemzeti igazgatója, tudtam hinni abban, hogy különleges előadásokat fogunk létrehozni, és nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz az ő különös, költői színháza. Ez az expresszív megközelítés egészen más, mint az a realista színházcsinálás, amit viszont Ascher Tamáséknál tényleg senki nem csinál jobban. És ott van még a Nemzeti nagy lehetősége, a nemcsak az országban, de Európában is egyedülálló színpadtechnika, amitől sok rendező megmámorosodik. Ennek a technikának volt egy drámai pillanata ez a mostani baleset. A nagyszínpadon nagy és bonyolult díszletek vannak, de akkor sem történhet meg, hogy három méter magasan egy szereplő kiléphet hátra a vak sötétbe, a semmibe, és nincs ott egy védőkorlát. Ezért ennek az ügynek precedensértékűnek kell lennie, keressék tovább a felelősöket, nem lehet mismásolni, mert nem szabad, hogy még egyszer ez megtörténjen”
- mondta a helyzetről Udvaros.