Panni serdülőkorából adódóan fordul egyre inkább befelé, az apát pedig a rák miatt érzett szégyen választja le a lányáról. Mivel igyekszik elhallgatni előle a betegséget, a titok kettejük közé ékelődik, s ez a sugárkezelés utáni kötelező távolságtartás formájában fizikailag is megjelenik. Meg kell találniuk a visszautat egymáshoz.
Miközben egyre fogyatkozik azok száma, akik valahogyan ne kerültek volna kapcsolatba a rákkal, erről beszélni még mindig tabunak számít. Benkó Tamás kisfilmje ennek oldását igyekszik segíteni.
Az apa-lánya viszony megéneklésének világszinten is épp trendje van, a rákkal folytatott küzdelem a hazai filmekben elég alulreprezentált, a magyar egészségügy realista képei pedig nemcsak hitelességet kölcsönöznek a látottaknak, de az átélhetőséget (illetve a reakciók erejét) is emelhetik, ahogy történt ez az utóbbi időben számos más alkotás esetében is.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Ha szeretné elolvasni, legyen ön is a Magyar Narancs előfizetője, vagy ha már előfizetett, jelentkezzen be!