A felnőtt Adam a jövőből érkezett, és célja természetesen a világ megmentése. Bár a cselekményből nem derül ki, de a film mégis megerősíti az elmúlt években felhalmozott popcorn-tudásunkat a világvégéről: az csak bosszantó arcoskodások, vicceskedés és ironikusnak szánt kitekintések árán kerülhető el, ha egyáltalán. Nem csoda, hogy néhányan az apokalipszisre szavaznak.
Ryan Reynolds olyan régóta alakítja a szomszéd fiúra fazonírozott, még pofozkodás közben is poénkodó srácot, mint Liam Neeson az idősödő akcióhőst vagy Johnny Depp a Jack Sparrow-típusú maníros félbolondot. A Free Guy után most ismét Shawn Levy rendezővel álltak össze, és hozták magukkal a popkulturális utalások tömkelegét is: a Star Warstól kezdve a Vissza a jövőbeig minden második klasszikus sci-fit megidéznek; ezekkel is telik a játékidő.
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!