Bejar esetlen, eszköztelen, de érzelmeket remekül kifejező énekhangja azonnal felismerhető, ezen túl csak a konvenciókat bátran felrúgó dalszerzés és az időnként Bob Dylant idéző tudatfolyamszerű dalszövegek kötik össze a lemezeket.
A több mint 25 éve működő, folyamatosan változó tagságú Destroyer történetében a 2011-es Kaputt album jelentette az abszolút áttörést, azóta Bejar projektje az indie rock egyik intézményévé vált. A mostani előtt legutóbb két évvel ezelőtt jelent meg lemezük, a Have We Met, azon elfordultak a korábbi élő zenekaros hangzástól, és a rideg szintetizátorok uralták az albumot. A Labyrinthitisen a szintik megmaradtak, mégis sokkal élettel telibb anyag ez, mint az előző volt.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!