Visszhang: tévésorozat

Robbanó cicák

Visszhang

Isten mennybéli apartmanjában elalszik a dinópornón, közben odaégeti a mirelitpizzát (tényleg a saját képére formált minket), ezzel pedig felgyújtja a fél mennyországot.

És nem is ez az első ilyen húzása, ezért a felső vezetés leküldi őt a Földre, hogy kicsit közelebb kerüljön a híveihez, és megjöjjön végre az esze. Valami átlagosnál is átlagosabb családhoz kerül, egy – a földi viszonylatban szintén teljhatalomnak örvendő – házimacska képében. El kell érnie, hogy a széthulló család újra egymásra találjon, ám nincs egyedül nagyravágyó terveivel, a szomszéd dagadék cicája ugyanis nem más, mint Belzebub…

Az azonos nevű társasjátékból táplálkozó animációs sorozat egy metapoénnal indít, és maga is egy társas köré szervezi az eseményeket. A kis család prizmáján át az amerikai társadalom számos, okkal takargatott zegzugára vetül valamennyi fény, így a roastingból nem maradnak ki a politika, a fogyasztói társadalom, a geekek és az Evanescence sem. A poénok olyan sebességgel pörögnek, hogy a tartalmukon nemigen marad idő gondolkodni, örülhetünk, ha észrevesszük, hogy az isteni cica hangja épp a Lucifer szerephez szokott Tom Ellisé.

Hiába a vad alapötlet, egy ilyen produkció ma már – egyebek mellett az alkotók korábbi darabjai miatt (A Simpson család és a BoJack Horseman), nem igazán tud kitűnni a telített piacon. Ettől még a Robbanó cicák sok bulizó fiatal – különösen a kannabiszt legalizáló amerikai államokban élők – kezdő szettjébe bekerülhet a nasi és a kedvenc rapválogatás mellé.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Neked ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."