Rádió

Politikai inszeminátor

Közéleti podcast a 24.hu-n

Kritika

Egy ország találgatja éppen, hogy mi a fenét is akar ez az egész jelenteni. Hogy Gattyán György, aki a LiveJasmin nevű site-ján keresztül élő webkamerás pornóval begyűjtött nagyjából 300 milliárd forintot, most minden előzmény nélkül miniszterelnök-jelöltként bukkant fel a honi média megfelelő bugyraiban. 

Amikor már-már azt hinnénk, sikerült megszabadulni a 90-es és a korai 2000-es évek kínos or­szág­imázsától, miszerint hazánk pornónagyhatalom.

A 24.hu széles hangzóműsor-kínálata azt mutatja, hogy a mai magyar sajtókínálatban ez az a lap, amelyik talán a legnagyobb téttel fogad a podcastok sikerére. Van nekik egyebek közt sztárházi­gazdával készülő könyves magazinjuk (Nyáry Krisztián Buksója), gasztrosorozatuk Filéző címmel, külön focis és biciklis sportadásuk, heti cikkelemző podcastjuk, és nyár végéig egy jó kis bűnügyi szériát is vittek, amiről annak idején mi is írtunk (lásd: A svéd Kennedy, Magyar Narancs, 2020. június 25.). És hát van egy Három harmad névre keresztelt produkció is, amely a felkonf szerint „a 24.hu politikai újságíróinak kibeszélő műsora”. A lap vezető új­ság­írói viszik ezt a sorozatot, egymást váltja a mikrofonok előtt Pető Péter főszerkesztő, Bita Dániel főszerkesztő-helyettes, Nagy József, a véleményrovat vezetője, illetve Pál Zsombor, Nagy Gergely Miklós és kicsit ritkábban Kerner Zsolt. Legutóbb Pető, Nagy és Bita beszélgettek, és a Gattyán-jelenség értelmezésére tettek egy elég jó hangulatú kísérletet.

A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!

Neked ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."