Nehezen tér vissza az élet a mozikba még ott is, ahol újranyitottak. Kínában indultak először újra a vetítések, ahol Harry Potterrel és a Bosszúállókkal igyekeztek visszacsalogatni a nézőket, ám a vírus második hullámától tartva ismét bezártak a filmszínházak. Amerikában csak néhány tucat, főképp autós mozi üzemel, így egyre több filmet mutatnak be inkább online – amiért persze a hagyományos filmszínházak alaposan berágtak. Most mindenki Christopher Nolan Tenet-jétől várja, hogy megmentse a mozik becsületét, de Russel Crowe is strartra készen morog a szakálla alatt.
Eközben Dél-Koreában újra működésbe álltak a vetítőgépek – Kínához hasonlóan korábbi sikerfilmekkel próbálják visszacsábítani magukhoz a nézőket a mozik, egyelőre inkább kevesebb, mint több sikerrel. A múlt hétvégi bevételi eredmények mindössze a 7%-át teszik ki annak, mint amennyi pénz tavaly ilyenkor befolyt a kasszákból – ráadásul meglepő módon egyetlen koreai film se fért fel a bevételi toplistára. A legjobban A legnagyobb showman című 2017-es Hugh Jackman-musical teljesített, amit a Sokkal több, mint testőr című vígjáték követ ugyanabból az évből. A top 5-be befért még a Weathering with you című tavalyi japán animáció és a kínai Csen Kaj-ko 1993-as klasszikusa, az Isten veled, ágyasom!. Itthon már régóta streamelhető A platform című spanyol thriller-tanmese, Koreában azonban csak most mutatták be a mozik – túl sok embert azonban ez a film sem érdekelt.