Hogyan lehet ezer módon elszúrni egy randit? – Manhattan love story

Tévétorrent

A legjobban annak örülünk, hogy ennyire még mi sem vagyunk szerencsétlenek…

Minden romkomnál van egy olyan érzésünk, hogy ezt láttuk már valahol. Ha szerencsések az alkotók, akkor az első pár percben sikerül egyértelművé tenniük, hogy az övék miért is más, mint a többi; most ez nem sikerült. Ha kevésbé vagyunk szigorúak, akkor részben sikerült, mert a két, egymással bajlódó főszereplőnk dialógusai helyett a hangsúly azon van, hogy a gondolataikat is halljuk. Elcsépelt fordulat, és nehéz jól csinálni, itt nem is megy, de azért a bátorság dicséretes.

false

false

Van két főszereplőnk, és egy csak körülöttük forgó kameránk. A fiú cinikus, macsó, nőfaló nagyvárosi tapló. A lány igazi kisvárosi, szerencsétlenkedő, csetlő-botló naiva. A jellemüket mindössze annyi árnyalja… Nem, csak vicceltem, nem árnyalja semmi, annyira egyszerű ez, mint a fánk. Még a gondolataik is annyira sablonosak, hogy elmennének paródiának, de sajnos nem billennek át a vonalon, mindent hót komolyan gondolnak. Persze ők a szerelmespárunk, annyi menti őket, hogy mindkét figura önmagában annyira béna és szánalomra méltó, hogy az már cuki. Nyilván majd egymáshoz csiszolódnak, a gonosz macsó megenyhül, a kislány megedződik, és akkor talán lesz némi történés is, azon kívül, hogy végignézzük, miként lehet ezer módon elszúrni egy randit, és egy még el sem kezdődő kapcsolatot. A mellékszereplők abszolút nem segítenek semmit, s még csak a kamerakezelésről sem lehet elmondani, hogy különösebbet dobna az összképen. A sok bénázás persze vidítóan hat, néha el is mosolyodunk. A legjobban annak örülünk, hogy ennyire még mi sem vagyunk szerencsétlenek, úgyhogy találunk jobb programot is magunknak.


Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.