A Beugró a paradicsomba mögött is hasonló indíték sejlik fel – a történet szerint Balin játszódó művet Ausztráliában és környékén forgatták –, ráadásul még a sztorija is az Abba-filmre hajaz.
Az egymást gyűlölő egykori házasok kénytelenek egy trópusi paradicsomba utazni, mert a diploma után itt lazító kislányuk megismerkedett egy helyi szépfiúval, akivel eljegyezték egymást, és azonnal össze is akarnak házasodni. Még a stáblista alatt forgó bakiparádéra sincs szükség, hogy érezzük: a marakodó exeket alakító Julia Roberts és George Clooney jutalomjátéknak fogta fel a romkom-limonádét. Szerencsére az alkotók is hasonlóan állhattak hozzá, és meglehetősen hosszú pórázra engedték a sztárpárost; a játékidő körülbelül háromnegyedét a közöttük folyó csipkelődés és ugratás teszi ki. Ol Parker rendező hasonló komfortvígjátékokról ismert: ő áll a Mamma Mia folytatása mögött és ő írta a Keleti nyugalom – Marigold Hotel második részét is. A Beugró a paradicsomba ezekhez hasonlóan a jól ismert romantikus közhelyeket hasznosítja újra a még jobban ismert világsztárok segítségével. Mindez ezúttal kifejezetten vicces és még a komolyabb pillanataiban sem kínos, annak ellenére sem, hogy pont ugyanazokat az életvezetési tanácsokat osztogatja, amelyeket a hollywoodi moziktól már megszokhattunk – az érzelmi csúcspontok pedig természetesen ezúttal is a naplementéhez igazodnak.
Ez egy remek cikk a nyomtatott Magyar Narancsból, amely online is elérhető.
Ha szeretné elolvasni, kérjük, fizessen elő lapunk digitális kiadására, vagy ha már előfizető, lépjen be!
Támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!